Saturday, December 28, 2013

... is the reflection of ...


Brat Bitt ühes artiklis jagades peaagu alla andmist keset abikaasa masendust, lõpetab sõnadega; "The woman is the reflection of her man. If you love her to the point of madness, she will become it.“    

Sama on meie ja Jumalaga  ent väikse agaga.  Jumal armastab meid kõiki piiritult hulluks minemise piirini, meie otsus on, kas reageerime sellele või mitte. Osad meist on need, kes juba armastavad Jumalat juba, kas või juba natuke, osad aga alles lasevad enda kallal tööt teha.


Ma olen olnud kättesaadav neile, kes mind ei ole nõudnud; ma olen olnud leitav neile, kes mind ei ole otsinud; ma olen öelnud rahvale, kes mu nime ei ole appi hüüdnud: „Vaata, siin ma olen! Vaata, siin ma olen!” Kogu päeva ma sirutan käsi kangekaelse rahva poole, kes iseenese mõtetele järgnedes käib teed, mis ei ole hea... (Js 65:1 -2)

No comments:

Post a Comment