Thursday, December 26, 2013

Olen tuli. Olen surm.



Kääbikute II osa lõppeb lohe sõnadega, kes suundub lähilinna hävitama: "Olen tuli. Olen surm". Nüüd aga asenda tuli ja surm vastandsõnadega ning julm sõnum on hoopis teine - täis lootust, olen (elu)vesi, olen elu.

Johannese 4.peatükis on tuntud elava vee lugu:
Naine ütles talle: „Isand, ämbrit sul ei ole ja kaev on sügav. Kust sa siis saad selle „elava vee”? Ega siis sina ole suurem kui meie isa Jaakob, kes andis meile kaevu ning jõi sellest ise, samuti ta pojad ja ta kariloomad!?” Jeesus kostis: „Igaüks, kes joob seda vett, januneb jälle,  aga kes iganes joob vett, mida mina talle annan, ei janune enam iialgi, vaid vesi, mille mina talle annan, saab tema sees igavesse ellu voolavaks allikaks.” 

Osad väldivad teatud filme aga kes otsib see leiab ning see on hea näide, kuidas hea sõnum sellest hoolimata esile tuleb. Kui rikutud me ei oleks, igatseme ikka näha hea ja kurja omavahelises võitluses hea võitu ...
 

No comments:

Post a Comment