Saturday, May 24, 2014

Ülilühike inimene


Suvalise turistirühmaga kondasime Londoni käikudes ja aeg ajalt märkasin, kuidas enamus, mina kaasa arvatud justkui takerdusime ühe väga lühikese inimese taha. Ta oli minuni võib olla puusani ja India päritolu. Suures rühmas pimedates käikudes oli temaga arvestada väga raske ning võib arvata, et ta elu oligi seetõttu kohati raske. Aga mõelda, mis eelised tal samas on? Tal üldiselt ei teki istekohaga probleeme, ta mahuks läbi väiksmast august või ta väiksed käed võivad olla võtmeks mingi olukorra lahendusel. 

Sama asi on tegelikult meiega - mõni meist on õrnake, teine tugevam, pikem, lühem, nõrgem, vastupidavam, äksilisem, rahulikum. Meid on loodud teatud eeldustega ning seda tahtlikult Jumala suure plaani järgi.

Sest sina valmistasid mu neerud ja kudusid mind mu ema ihus. Ma tänan sind, et olen nii kardetavalt imeliselt loodud. Imelised on sinu teod, seda tunneb mu hing hästi. Mu luud ei olnud varjul sinu eest, kui mind salajas loodi, kui mind maa sügavuses imeliseks kooti. 
Su silmad nägid mind juba mu eos ja su raamatusse kirjutati kõik päevad, mis olid määratud, ehk küll ühtainustki neist ei olnud olemas. Ps 139:13-16

No comments:

Post a Comment