Saturday, May 24, 2014

Kahanev saba


Suvi 2012 ja mul oli vaja 40 inimest juhatada kiiresti 2 minuti kaugusele bussi peale, et viia neid randa puhastama. Esiteks oli vaja neid läbi koolimaja viia peaukseni, mil samal ajal liikusid 4 sarnast rühma samal ajal. Juba teel sinna kadusid mõned ära. Peauksest bussi peatumiskohta tekkis ka loomulik kaudu, lõpuks jõudsid bussi umbes pooled. 

Isegi kui me teeme midagi väga head ja lahedat ning meil on nn oma jüngrid, tuleb arvestada sellega, et on alati vastuseis ning inimesi tõmmatakse kogu aeg mitmes suunas ja see jüngrite saba on kahanev. Seetõttu peame meeles pidama, et kogu aeg hoolitseda oma nn saba eest ja selle paljunemise eest. Olgu see saba pigem laienev kui kahenev.

Ma juhin pimedaid teel, mida nad ei tunne, ma lasen neid käia tundmatuid radu; ma muudan pimeduse nende ees valguseks ja konara tasaseks. Need on asjad, mis ma teen ega jäta tegemata. Js 42:16

No comments:

Post a Comment